Magazin

Kad prije opet septembar!?
Zašto je nemoguće početi školsku godinu bez uvijek istih grešaka?

 

Četvrt vijeka skrajnutih pitanja
Zašto je četvrt vijeka nakon uvođenja vjeronauke u bosanskohercegovačko obrazovanje pravo vrijeme da se utvrde i procijene rezultati tog tranzicijskog eksperimenta?

 

Izvještaj o neuspjehu
Zašto se Semir Lemeš, doktor tehničkih nauka, univerzitetski profesor, aktivista ekolog i donedavno samostalni poslanik u Skupštini Zeničko-dobojskog kantona, nakon svog četverogodišnjeg političkog mandata i djelovanja, odrekao politike?

 

Glogov krst u srcu Kozare
Šta školske ekskurzije nauče o Drugom svjetskom ratu u muzeju na Mrakovici?

 

Osvajanje Poljina
Ukoliko djeci želi ponuditi potpunu i poštenu sliku rata, škola bi osim o ratnim zločinima, podvizima, herojima i žrtvama, vojnim i civilnim, morala govoriti i o ratnim profiterima. Inače je saučesnik u obmani i pljački.

 

Lupetanje na maternjem jeziku
Kako se Institut za jezik u Sarajevu obrukao u ulozi autora udžbenika iz književnosti za djecu u dijaspori.

 

Preseraj na Bosni
Zašto bi o gradskoj kanalizaciji trebalo učiti jednako često i pažljivo kao što se uči o predsjednicima, vojskovođama, kulama, kongresima, nacionalnim parkovima, praznicima, svecima, guslarima...?

 

Monokularni pogled
Kako se istorija proučava u ruskim dvonacionalnim sredinama: izvještaj iz Kazanja.

 

Hrvatska ima heroje, Italija insalatu
Porodične sličice iz jedne riječke porodice čija kćerka prvačić pohađa nastavu na dva jezika.

 

Dječak na ginekološkoj stolici
Kako bi/je izgledao čas srednjoškolcima o reproduktivnom zdravlju?

 

Pobednik nosi sve
Kakve se opasnosti kriju u digitalizaciji obrazovanja, a zašto se ipak od nje ne treba odustati?

 

Poklon uz ovaj broj je knjiga Predraga Stojadinovića Ko misli, zlo ne pjeva.