Novi broj Školegijuma u prodaji

Čitajte 19. Školegijum

15.04.2017

Za pravednije obrazovanje pisali smo, istraživali, komentirali...

AnoniMONKSi jašu ponovo

Petu godinu zaredom osnovci u Kantonu Sarajevo polagaće eksternu maturu, a srednjoškolci drugu i opet probnu. Nažalost. Zašto?

Zreli odgovor na vršnjačko nasilje

Šta će uskoro škola moći učiniti više u preventivi vršnjačkog nasilja?

Državni udar na univerzitet

Čiji su interesi u igri oko smjene rektora i Upravnog odbora Tuzlanskog univerziteta?

Podjela je svršena stvar

Šta jeste, a šta nije pokazao dokumentarac Dvije škole?

Treći put u obrazovanju

Zašto reforma obrazovanja ne može uspjeti ako radikalno negira identitetske razlike?

Šume važnije od ljudi

Šta je vizija obrazovanja u Drvaru, krajiškom gradiću naseljenom povratnicima i prognanicima?

Čas hvatanja u laži

Zašto je važno da đaci nauče prepoznavati laži političara?

Branko Ćopić, četnik

Ovaj tekst pokušava odgovoriti na pitanje šta je svrha optužbe da je Branko Ćopić učestvovao u masakru Bošnjaka u Velikom Duboviku (kako glasi naslov teksta objavljen 28. decembra 2016. u sarajevskom sedmičniku Stav), kao i koje novinarske standarde zadovoljava iznošenje te tvrdnje u javnost. Na osnovu kojih činjenica se ovo tvrdi i mogu li se proveriti ti dokazi, ako ih ima?

Djeca su osobe, a ne svojina

Šta bi sve zakoni o obrazovanju mogli preuzeti iz prakse SOS Dječijeg sela BiH?

Vrijeme je da ujedinimo svjetove

Čas fizike u zubotehničkoj školi, povodom otkrića Trapistovih planeta. Plus: preporučena lektira za maturski ispit iz budućnosti.

Zašto je ipak važno postavljati pitanja o svemiru čak i kada znamo da nam nema ko na njih odgovoriti?

Slovkanje slovačkog

Kakva saznanja o upotrebi jezika u školi otkriva iskustvo komunikacije bazirane na jezičkim sličnostima umjesto na varijantnim razlikama?

Čitanjem do nepismenosti

Kako ta stvar sa cenzurom i školskim lektirama stoji kod nas?

O plodnosti i proljeću

Kako bi katalog izložbe ArsErotica mogao prerasti u udžbenik?

Škola i emancipacija

Zašto bi svaki nastavnik trebalo da pročita knjigu Učitelj neznalica, ali sa zrnom soli?

Dole škole

Koji su razlozi da se u školsku lektiru uvedu djela epske fantastike?

Školegijum redakcija