Odgojni aspekti

Ideje dostupne svima

Nelinearno obrazovanje

Jasmina Bajramović

21.01.2012

Kompjuter nije samo facebook i lektira

Da li ste ikada posjetili TED?

Kako se znanje može revolucionalizirati, a obrazovanje inovirati?

Kako djeca, bez pomoći nastavnika, mogu naučiti o dinosaurima, biotehnologiji i genetici? Da li nastavnika možemo zamjeniti mašinom, a učenika učiniti nastavnikom?

Da li je moguće promijeniti koncepciju časa matematike u školama, tako da učenicima postane zanimljiviji i privlačniji, a da, ujedno, uče ne samo riješiti, već i postaviti problem?

Da li biblioteke možemo digitalizovati i omogućiti svima da koriste, ali i učestvuju u postavljanju i unapređivanju sadržaja udžbenika?

Vjerovali ili ne, sve se ove ideje, uz malo truda i volje, mogu realizirati i u bh. školama.

Pogledajte kakve prijedloge imaju Sugata Mitra:

Ken Robinson:

Dan Meyer:

Richard Baraniuk:

Najnovije

Međuvršnjačko nasilje

Zasjeda za zlo koje vreba

Lejla Reko Šarčević

Školegijum reportaža

Dječak ispod Zvijezde

Osman Zukić

E-espresso

Zašto se u vrtićima zabranjuju šljokice

Školegijum redakcija

E-espresso

Mlađoj su djeci zanimljiviji ukrasni papir i kutije nego pokloni u njima

Školegijum redakcija

Intervju sa spremačicama

Higijena međuljudskih odnosa

Anes Osmić, Merima Ražanica