Nova čitanja

Nacrtano riječima

Dvije polovine mozga nastavnika

Školegijum redakcija

22.11.2023

Četvrti video u serijalu animiranih članaka portala skolegijum.ba

Ilustracija: Nacrtano riječima / Školegijum / crtež Ivana Mrvalja

Jaz između nastavnika i učenika nije nova pojava – oduvijek je postojao, kao što će vjerovatno uvijek i postojati. Uvjetovan je brojnim faktorima – od individualnih do generacijskih: životnim iskustvom, znanjem, emocionalnom inteligencijom, i sl. Svi ovi faktori, u manjoj ili većoj mjeri, doprinose izgradnji zadovoljavajućeg odnosa nastavnik – učenik. Kad uvedemo lične preferencije u jednačinu, postaje jasno da jedan od faktora koji utječu na odnos jesu lični stavovi učenika i učenica. Naprimjer, đaci preferiraju nastavnike koji nisu strogi, koji pokazuju razumijevanje, koji su povremeno spremni progledati kroz prste, dok ne vole strogoću, nametanje autoriteta i nemogućnost izražavanja vlastitog mišljenja. 

Pogledajte više o centrima u mozgu nastavnika.

 

Video je kreiran na osnovu teksta Rendgen nastavničkog mozgaobjavljenog u 11. broju štampanog Školegijuma (mart 2015. godine).

Najnovije

Objavljujemo pobjednike konkursa Šta je tebi AI?

Školegijum redakcija

Razglednice iz Jajca

Nikad kasno za učenje i zabavu

Josipa Kulenović

Razglednice iz Tešnja, Doboja, Maglaja 3

Od čilanja do ćutanja

Mirela Buljubašić

Poznata imena autora/ica pet najboljih radova

23. februara tri prvoplasirana

Školegijum redakcija

Pravopisni amandman

U funkciji stvarnih potreba građana/ki

Nenad Veličković